fiilSiil

muidujuhm

martes, octubre 03, 2006

sisehääl









Aga nüüd on mul, mu süüdistajad, himu teile tulevikku ennustada.

Kohe pärast minu hukkamist, vannun Zeusi nimel, tabab teid palju raskem karistus kui see surm, mille mulle olete määranud. Sest praegu olete nõnda toiminud oletades, et pääsete niimoodi arve tegemisest oma elu kohta, kuid kinnitan teile, et juhtub just vastupidine. Ilmub palju niisuguseid inimesi, kes teie süütegusid uurima hakkavad, seni olen mina neid tagasi hoidnud, teie aga pole seda üldse märganud. Nad on teile seda suuremaks koormaks, mida nooremad nad on, ja teie olete veel rohkem nördinud. Kui arvate, et suudate inimeste hukkamisega takistada, et teid ebaõigesti elamise pärast ei laidetaks, siis kaalutlete valesti...

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Valesid on viis tükki

Naljakusi neli

Kokku tuleb kolm

Kui kahega ei saa

Ühte
Heita

05 octubre, 2006 10:28  

Publicar un comentario

<< Home